Podání stížnosti
Přijímání a vyřizování stížností a připomínek
Na podání připomínky nebo stížnosti má právo každý uživatel, který službu využívá, případně jeho rodinný příslušník a další občané, kteří mají k uživateli služeb blízký vztah. Stížnost může být písemná či ústní, stěžovatel může zůstat v anonymitě. Za vyhodnocení stížností a připomínek v rámci rozvoje kvality služeb je zodpovědný ředitel a vedoucí úseku přímé péče.
Řešení stížnosti:
- Všechny stížnosti jdou evidovány podle data podání a jejich evidence je uložena u ředitele.
- Ředitel rozhodne o dalším postupu, lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 dnů. O případném prodloužení této lhůty je stěžovatel písemně informován.
- Stěžovatel je písemně vyrozuměn o výsledku řešení stížnosti.
- Stěžovatel má možnost si svobodně zvolit nezávislého zástupce.
- Stížnost není důvodem diskriminačního jednání ze strany poskytovatele služeb.
- Uživateli jsou nabídnuty možnosti smírného řešení.
- Stěžovatel se může obrátit se svou stížnosti i na zřizovatele Domova:
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové
nebo na:
Ministerstvo práce a sociálních věcí Praha
Na Poříčním právu 1/376
128 01 Praha 2
nebo na:
Veřejný ochránce lidských práv Brno
Údolní 39
602 00 Brno